Set & Sket 2013

God Jul & Godt Nytår

Ja nu er der gået endnu et år, og et nyt træf år starter i 2014.
Jeg ser frem til de træf som bliver afholdt i 2014. Impalaen er snart klar til at trille ud af garagen, så det er historisk,
da det snart er 20 år siden, den blev skilt ad.

USCARJOY Cruise n´ Meet

Træffet bliver afholdt i hillerød på en stor mark. hvor der er plads nok til mange biler. Vi var på træf pladsen ca. ved 15:00 tiden.
Og fik nr. 40. så der var da kommet en del. Vi fandt en plads vi kunne slå telt op og stille campingvognen.

Martin satte sit telt op og Benedikte parkerede bare sin Astro. så var sengen klar.Snyd 🙂 . Nå men der dukkede flere og flere op fra klubben. Så det blev rigtig hyggeligt.

Vejret var fint varmt, så ganen fk lidt at arbejde med. Om lørdagen dukkede der mange biler op, for de skulle med ud og Cruise. Turen gik

igennem det Danske landskab og endte i Drive In Bio i Lynge. En Burger til frokost var velfortjent. Turen gik derefter hjem ad til træf pladsen.

Lørdag aften var der et live band som spillede 60ér musik. Teltet lukkede desværre allerede kl 01:00 så vi havnede sammen med snik snak og hans kone, og fik et par nat pølser. rigtig hyggeligt.
Søndag morgen var der dart konkurrence, hvor det galt om, at ramme dark skiven med bilen og selvfølgelig dem som kom tættest på, vinder. Vi afsluttede dagen ved 15:00 tiden og vente næsen hjem ad.
Rigtig hyggeligt træf, som det plejer at være.

Flere billeder kan ses i Billed albummet

Daydreamers Meet

Daydreamers træffet kommer hver andet år, og bliver afholdt i Tølløse. Til træffet er der også et tivolig.
Pladsen var blevet udvidet med 5 – 6000 kvm. Så der er plads nok til alle. Der plejer at dukke 600 – 700+ biler op
til træffet, så der er rigeligt at kikke på.

Jeg havdet fundet en plads i det fjerneste hjørne, hvor California Dreamers medlemmerne kunne ligge.
Men desværre var mange af vores medlemmer på ferie, så det blev ikke til så mange. Men vi kedet os ikke.
Bremer hyggede sig med at smadre dæk på brænder pladsen, og vi andre knævrede der ud af ved min campingvogn.

Inde på træfpladsen, hvor teltet stod, var der godt fyldt op. John A. havde gang i microfonen 24/7
så ham havde vi da fået nok af 🙂 …..just kidding. Teltet var godt fyldt op om aftenen, og live musikken var

en god gang rockerbilly Lørdag aften.
Men i bund og grund et hyggeligt træf. Glæder mig til år 2015.

Flere billeder kan ses [ her ]

MOPAR MEET

Jeg plejer at køre til MOPAR TRÆF, selv om jeg ikke har en “morfar øse”, for at støtte dem lidt 🙂
De har en lille træfplads, som er inde imellem nogle meget højet træer, og giver en hyggelig stemning.

Der er mulighed for at snakke om morfar biler med de andre og der er også mange andre modeller af biler,
som dukker op. priserne på mad og drikkevare er rimelige, så man går ikke rundt og sulter og tørster.

Brænder pladsen var flittigt besøgt, så røg var der på træffet. Jeg ville skyde på,
at der ca. var 100 – 130 biler om lørdagen.

Kommer helt klart igen til næste år.

PARTYRUN

California Dreamers afholder et slags staffetløb hver år, hvor man får en gåde og spørgsmål, som skal besvares på ruten.
For at gennemføre løbet. Selve løbet starter ved. 15:00 tiden og slutter ca. 18:30. Om aften er der mulighed for at købe mad og drikkevare.
Og der kan forekomme live musik, og strip. Rigtig hyggeligt.

ASR Meet 2013 i Ølstykke

Vejret var rimeligt godt Fredag eftermiddag, da jeg kørte mod Ølstykke til ASR Meet.

Efter at campingvognen var på plads, satte jeg mig ved
FDA campingvognen og snakkede med Erik fra vores klub,

som var ankommet med hans Buick. Fadbamserne var gode, og imens dukkede Peter Munk og Jesper op.
Så vi var da 4 fra klubben.

Tiden gik og vi fik snakkede om biler og lidt om biler og biler.
Og fik drukkedet nogle fadbamser.

Men men men det var godt nok koldt, da solen gik ned, så vi sad og klamrede os til vores dåse bajer ved campingvognen, for fat rock
havde slugt mikrofonen for det lød a h. til.

Lørdag “morgen” fik vi lidt morgenmad og kaffe i teltet for at friske lidt op.
På det tidspunkt var det overskyet med hen af eftermiddagen klarede det op og det blev fint vejr.

Tonny formand afleveret en seddel til mig, som skulle bruges til vurdering af biler. Så det tog Jesper og jeg os af.
Vi konstateret at der var rimelig mange 50 – 60 biler. Som kunne løbe med præmier, og ingen 70 og opefter.

Der var en del custom biler “ikke original interiør / skærme og motor” på pladsen.
Erik kom igen og han havde medbragt et iglo telt så kan bedre kunne “falde i søvn” i.
Og Troels og Benedikte havde Dyttes Dyt med de kunne sove i.
Så lørdag aften var vi lidt flere fra klubben.
Hyggelig aften.

Søndag morgen fik vi noget morgenmad igen, og jeg tog hjem derefter da det begyndte at regne,
og pladsen begyndte at blive mudret. Meget ærgerlig for træffet.
Men rigtig hyggeligt træf, gode faciliteter og god mad.

Godt gået ASR.

Turtle Ball Run & Meet

Vejret var perfekt til en god tur til Amager. Træfpladsen hos ACC var den samme som sidste år.
Kaffe, Mad, borde og teltet var flyttet op til indgangen på asfalt pladsen, og for mit synspunkt

var fedt, da man bedre kunne følge med de biler, som kom ind på pladsen. Mens man f.eks fik sig en lækker burger.
Sidst på dagen blev træfpladsen rimelig proppet, så det er selvfølgeligt rigtigt positivt, men proppet blev den.

En hyggelig dag på Amager.